jan_peter_outside_cropped

HONJA FUTURE EDUCATION INTRODUCERAR UNIK E-LEARNINGTJÄNST – AV FÖRETAGARE FÖR FÖRETAGARE!

Inspiration, reflektion och utvecklande kurser på utvalda orter och kurshotell världen över.

Bakom Honja Future Education står Jan Klima och Peter Horal – framgångsrika företagare och investerare sedan 30 år. De delar nu med sig av sina bästa recept till landets alla företagare som vill växa och nå framgång. Målet är att erbjuda marknadens bästa onlinekurser för entreprenörer och företagare. Till sin hjälp har de en rad kunniga och engagerande föreläsare och konsulter, som brinner för att dela sin passion och erfarenhet med andra.

Via Honja Future Educations webbplats (www.honjafe.com) får kursdeltagare möjlighet att själva sy ihop sina kurspaket, och kombinera dessa med resor till New York, Prag, Mallorca, Kitzbühel eller Båstad på valfritt datum. Närhelst det passar en stressad företagare att resa bort från vardagen och få inspiration och perspektiv.

Honja Future Education och Executive People inleder samarbete.

Honja Future Education inleder under hösten ett nära samarbete med Executive People – Sveriges största företag inom vd- och styrelseutbildningar. Hur blir du en bra ledare eller vd? Hur ser relationerna ut mellan vd, styrelse och ägare? Frågor som dessa, anpassade efter företagares specifika utmaningar och behov, får Honja Future Educations kursdeltagare svar på.

”Vi är mycket glada över vårt samarbete med Executive People. Förutom att vi får tillgång till oerhört professionella föreläsare med spetskompetens inom vd- och styrelsearbete, så innebär samarbetet också att våra kunder får möjlighet att fördjupa sig i dessa ämnen genom Executive Peoples ordinarie kurser.”

Jan Klima – grundare, Honja Future Education

”Honja Future Education är en spännande uppstickare på marknaden som förpackar e-learning på ett helt nytt sätt, genom att kombinera onlinekurser med möjligheten att resa till utvalda orter, lämna vardagen och få tid till reflektion. Vi ser mycket fram emot att utveckla vårt samarbete.”

Bosse Brixeman – VD, Executive People

Jan Klima | tel 070-5925079 | info@honjafe.com | www.honjafe.com